Yx

Yx

Yx

Yx

Yx

A-ads

A-ads

A-ads

Yllix

Sunday, March 9, 2014

အြန္လိုင္း ေရွာ႔ပင္း ၀က္ဆိုဒ္မ်ား ေရာင္းအားက်ရၿခင္း အဓိကအခ်က္ (၁၀)ခ်က္

Online Shopping

အြန္လိုင္းလက္လီေရာင္းၿခင္းဟာ လြယ္ကူသည္႔ ေစ်းေရာင္းခ်ၿခင္း မဟုတ္သည္႔ နည္းတူစြာ ေစ်းကြက္သုေတသနအသစ္ေတြနဲ႔ ဆန္းစစ္ခ်က္ေတြ လုပ္ေဆာင္ၿခင္းၿဖင္႔ မိတ္ေဆြတို႔ရဲ႕ ဆိုဒ္ဘာေၾကာင္႔ ေရာင္းအားက်ရတာလဲ ဆိုတာကို အနည္းငယ္ေတာ႔ ကူညီနိင္ပါလိမ္႔မယ္။ ဆိုဒ္ေပါင္း (၄၀၀) မွ (၃)ႏွစ္ေက်ာ္ ေစ်း၀ယ္သူေတြရဲ႕ တုန္႔ၿပန္ခ်က္နဲ႔ မေက်နပ္ရၿခင္းအေၾကာင္းေတြကို
စုစည္းမူမွ အဓိက ၿပသနာ (၁၀) ခ်က္ကို ေဖာ္ၿပေပးလိုက္ပါတယ္။ အဆိုပါ အဓိ ( ၁၀ ) ခ်က္ကေတာ႔ အြန္လိုင္းေစ်း၀ယ္သူေတြ အမ်ားဆံုး သူတို႔ ေစ်း၀ယ္တဲ႔ ဆိုဒ္ေပၚမွာ ၿဖစ္ပ်က္ေနတဲ႔ အေၾကာင္း အရာေတြ ၿဖစ္ပါတယ္။

၁)ေစ်းႏႈန္း

Qubit's research အရ အြန္လိုင္းေစ်း၀ယ္သူေတြကို ဆြဲေခၚထားနိင္မူမွာ ကုန္ပစၥည္း တစ္ခုရဲ႕ ေစ်းႏႈန္းဟာ သိပ္ကို ၿမင္႔ေနလားဆိုတဲ႔ အရာသည္႔ သိပ္ကို အေရးၾကီးပါတယ္။ေစ်း၀ယ္သူေတြဟာ အြန္လိုင္းေပၚမွာ ေစ်းေပးရတာကို အၿပင္စတိုးဆိုင္ေတြမွာ ေစ်းေပးရတာထက္ ပိုၿပီး ထိေတြ႕လြယ္ၾကပါတယ္။ ဒါေၾကာင္႔ မိတ္ေဆြတို႔ရဲ႕ ဆိုဒ္ေပၚမွာ ရွိတဲ႔ ေစ်းႏႈန္းေတြကို ေစ်းကြက္ေတြထဲမွာ ထက္သက္သာတဲ႔ေစ်းေတြ ၿဖစ္ေစၿပီး အၿခားသူမ်ား မေပးနိင္တဲ႔ ေစ်းေတြ ေပးနိင္ဖို႔က အေရးၾကီးပါတယ္။

၂) ကုန္ပစၥည္းထားသိုမူ

ေစ်း၀ယ္သူေတြဟာ အြန္လိုင္းတြင္ ေစ်း၀ယ္ရၿခင္းဟာ အေၾကာင္းအရာမ်ိဳးစံု ရွိပါတယ္။ အဓိက အက်ဆံုး တစ္ခုအေနနဲ႔ ကုန္ပစၥည္းေတြကို က်ယ္က်ယ္ၿပန္႔ၿပန္႔ ရရွိနိင္ဖို႔ ၿဖစ္ပါတယ္။ သူတို႔ဟာ အၿပင္ စတိုးဆိုင္ေတြမွာထက္ ပစၥည္းေတြကို ပိုမိုလြယ္ကူစြာ ရွာေဖြၿခင္း ရွိလိုၾကပါတယ္။ အဲဒီအတြက္ သူတို႔ရဲ႕ ဆႏၵကို ၿဖည္႔ဆည္းေပးဖို႔ရွိပါတယ္။ အဲဒါေၾကာင္႔ ဆိုဒ္ေပၚမွာ ေရာင္းခ်ထားတဲ႔ ကုန္ပစၥည္းေတြကို ကုန္ပစၥည္းအသစ္ေတြအတြက္ ရည္ညႊန္းတဲ႔ စာရင္းေတြ၊ ရာသီစာ ပစၥည္းေတြနဲ႔ ဆက္ႏြယ္တဲ႔ အုပ္စုေလးေတြနဲ႔ ရွင္းရွင္းလင္းလင္း အၾကံၿပဳထားတဲ႔ ဆိုဒ္အင္ဂ်င္ေတြ ရွိဖို႔ လိုပါတယ္။

၃)အရြယ္အစား

အြန္လိုင္း လက္လီဆိုဒ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဟာ ေစ်း၀ယ္သူေတြကို ပံုစံအတိုင္းေပးနိင္မဲ႔ အတိုင္းမရွိၾကပါဘူး။ ဥပမာ- အ၀တ္အထည္ေတြ အတြက္ေပါ႔။ အေၿခခံတိုင္းတာတဲ႔ Guide တစ္ခု ထည္႔သြင္းပါ၀င္ေပးတာက ေစ်း၀ယ္သူေတြဆီက ရရွိလာမဲ႔ Complaint ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို သက္သာေစနိင္ပါတယ္။

၄)ဆိုဒ္အစိတ္အပိုင္းအေရးပါမူ

Amazon ဆိုဒ္ရဲ႕ Checkout ခလုတ္ တစ္နာရီေဒါင္းရင္ၿဖင္႔ ေလာေလာဆယ္ ေရာင္းခ်မူေတြထဲက ေဒၚလာ (၂) သန္း ဆံုးရံူးရပါတယ္ လို႔ဆိုပါတယ္။ ဒါေၾကာင္႔ ဆိုဒ္ရဲ႕ အစိတ္အပိုင္းေတြဟာ ေကာင္းစြာ အလုပ္လုပ္ဖို႔ ၿပဳလုပ္ရပါမယ္။ ဆိုဒ္ရဲ႕ event ထဲမွာ ေစ်း၀ယ္သူေတြနဲ႔ relationship ကို ထိန္းသိမ္းနိင္ေစဖို႔ ေကာင္းမြန္တဲ႔ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြ ပါ၀င္တဲ႔ အစိတ္အပိုင္းေတြ ထည္႔သြင္းထားရပါမယ္။ ထိုကဲ႔ သို႔လုပ္ေဆာင္ၿခင္းၿဖင္႔ သူတို႔ ၿပသနာ ရွိတဲ႔အခါ ေဖ်ာ္ေၿဖတဲ႔ ေမးခြန္ေတြကို ၿပန္လည္းေၿဖဆိုေပးၿခင္းၿဖင္႔ အဆင္ေၿပေစနိင္မွာ ၿဖစ္ပါတယ္။

၅)ဖံုးကြယ္ေနမူမ်ား

ဆိုဒ္ကို ရွင္းရွင္းလင္းလင္း ၿဖစ္ဖို႔လိုပါတယ္။ စိတ္မရွည္မူေတြကို ယူဆလို႔ ၿပင္ဆင္ရပါမယ္။ ခလုတ္ေတြကို ရွာေဖြႏွိပ္ဖို႔က ရွင္းလင္းေနဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။ ထိုကဲ႔သို႔ ေဆာင္ရွက္ၿခင္းၿဖင္႔ ဆိုဒ္ကို ေနရာေတြ ပိုထြက္လာေစၿပီး ကြန္႔ပလိန္ေတြကို ကင္းရွင္းေစပါတယ္။ ဒါေၾကာင္႕ ဖံုးေနတဲ႔ issues ေတြကို တိက်ေစဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။

၆) ဆိုဒ္ရွာေဖြမူ

ေသခ်ာပါတယ္။ ဆိုဒ္ရဲ႕ Search bar ဟာ Google ေလာက္ အလုပ္မလုပ္နိင္ဘူးဆိုတာ။ ဒီအတြက္ ေစ်း၀ယ္သူေတြကို မူးေ၀မသြားေစဖို႔ ကုန္ပစၥည္ အမ်ိဴးအစားကိုေဖာ္ၿပတဲ႔ ခ်ိတ္ဆြဲတဲ႔ စာတန္းေတြကို ေသေသခ်ာခ်ာ နဲ႔ Advance Search အစိတ္အပိုင္းေတြ ထည္႔ထားဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။

၇) သိုေလွာင္ထားေသာ ပစၥည္း ရရွိိနိင္မူ

သိုေလွာင္ထားေသာ ကုန္ပစၥည္း ရရွိိနိင္မူသည္ ေစ်း၀ယ္သူေတြရဲ႕ Complaint ေတြၿဖစ္ေပၚလာေစတဲ႔ အၿခား အေၾကာင္းအရာ တစ္ခုု ၿဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္ဆံုးေလ႔လာမူအရ အဆိုပါ Complaint ဟာ အနည္းအက်ဥ္းသာ ၿဖစ္ပြားလ်က္ ရွိေပမဲ႔ မိတ္ေဆြတို႔ရဲ႕ ဆိုဒ္အတြက္ ဟန္ေဆာင္မူ ၿပသနာ တစ္ရပ္ၿဖစ္လာေစပါတယ္။ ေလ႔လာမူေတြအရ ေစ်း၀ယ္သူေတြ မၾကာခဏ Complaint တက္တာက ကုန္ပစၥည္းဟာ Stock ထဲမွာ ၾကာရွည္စြာ မရွိပါဘဲ (သို႔) ဆိုဒ္ေပၚမွာ ေဖာ္ၿပထားခဲ႔လို႔ ၿဖစ္ပါတယ္

၈) လမ္းညႊန္႔ၿပသမူ

မိတ္ေဆြတို႔ရဲ႕ ဆိုဒ္အတြင္းမွာ ရွိတဲ႔ Label ေတြနဲ႔ လမ္းညႊန္ၿပသမူေတြဟာ မရွင္းလင္းဘူး ဆိုရင္ ေစ်း၀ယ္သူေတြဟာ ထြက္ခြာ ကုန္ၾကမွာ ၿဖစ္ပါတယ္။ အဓိက ပစၥည္းေတြ၊ ေရာင္းခ်မူေတြကို Highlight ေတြနဲ႔ အမ်ိဳးအစား မတူတဲ႔ စာမ်က္နွာေတြကို ရွာေဖြဖို႔ လြယ္ကူေအာင္ ၿပဳလုပ္ေသခ်ာပါေစ။

၉) ေစ်းေလ်ာ႔မ်ား/ ေရာင္းခ်မူမ်ား

ကြန္႔ပလိန္ေတြကို ၿဖစ္ေပၚလာေစတဲ႔ အၿခားတစ္ခုကေတာ႔ ဒစ္စေကာင္႔ ကုတ္ Box ကိုရွာေဖြဖို႔ ခက္ခဲေစတာပဲ ၿဖစ္ပါတယ္။ ကူပြန္ကုတ္ေတြနဲ႔ ေရာင္းခ်ေတာ႔မွာဆိုလွ်င္ အသံုးၿပဳဖို႔ လြယ္ကူေအာင္ ေဆာင္ရြက္ထား သင္႔ပါတယ္။

၁၀) ရုပ္ပံုမ်ား

မိတ္ေဆြတို႔ရဲ႕ ဆိုဒ္ဟာ လွပၿခင္း မရွိဘူး ဆိုရင္ ဒါဟာ ကိုယ္ဆိုဒ္ကိုကိုယ္ ဖ်က္ဆီးေနတာနဲ႔ တူပါတယ္။ မ်က္စိပေဒသ ၿဖစ္ၿခင္းဟာ အသံုးၿပဳသူေတြကို အရင္ဦးဆံုး ၿမင္ေတြ႕ေစၿပီး ဖတ္ရူၿခင္း ကိုၿဖစ္ေစပါတယ္။ ဆိုလိုတာကေတာ႔ ကုန္ပစၥည္းတစ္ခုရဲ႕ ပံုဟာ အၿခားအရာေတြထက္ ပိုအေရးၾကီးပါတယ္။ ေလ႔လာမူေတြအရ ၀ယ္ယူအသံုးၿပဴသူေတြဟာ ၀ယ္ယူၿခင္း မၿပဳလုပ္မီ ပံုေတြကို ၾကည္႔ဖို႔ ပိုႏွစ္သစ္တယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။

ၿပီးေတာ႔ ပံုမွန္အတိုင္း ခင္းက်င္းထားတဲ႔ အ၀တ္အထည္ေတြထက္ ေမာ္ဒယ္ေတြ ၀တ္ဆင္ထားတဲ႔ အက်ီ ၤေတြကို ၾကည္ရူခ်င္ၾကပါတယ္။ ၀ယ္ယူသူေတြ ေရရွည္ရရွိနိင္ရန္ ဗီဒီယိုေတြ၊ စံုလင္ေသာ ပံုေတြထည္႔ကာ ၿပဳလုပ္သင္႔ပါတယ္။ 

ref >> Aung Heine ( www.smart.com.mm )


အဆင္ေျပပါေစခင္ဗ်ာ........
Myanmar IT Sky

Download အဆင္မေျပရင္ ေက်းဇူးျပဳၿပီးစာေလးေရးၿပီးေျပာခဲ့ပါဗ်ာ.. မိတ္ေတြမ်ားအားလံုး အတြက္ အဆင္ေျပေအာင္အတတ္ႏိုင္ဆံုးၾကိဳးစားေပးပါမယ္ခင္ဗ်ာ။

0 comments:

Post a Comment